Uticaj web sajta na biznis

uticaj web sajta

Vaš web sajt može biti vaše najjače marketinško 'oružje'. Ne samo da je on mesto gde vaši kupci i klijenti saznaju ko ste vi i šta im nudite, već on ima ogroman uticaj na njihovu odluku o kupovini. Zapravo, samo 3% od 200 kupaca intervjuisanih, o kompanijama svih veličina, kažu da sajt kompanije nema nikakvog uticaja na njihovu kupovnu odluku.

Uticaj profesionalnog web sajta na kupovne odluke klijenata drastično se uvećao u poslednje 4 godine. Prema istraživanju, 74% kupaca odgovara da web sajt prodavca ili davaoca usluga ima u najmanju ruku 'bar neki uticaj' nad njihovom konačnom odlukom da izaberu baš njih. To je 23% više nego u 2015 i predstavlja ogromno povećanje u uticaju web sajta

Jasno je da svaka ozbiljna firma mora iskoristiti prednost ove moći. Sa dobro dizajniranim web sajtom će postići sledeće:

Profesionalniji izgled, učiniće sebe vrednim razmatranja i predstaviti se kao autoritet u svom poslu.